torsdag 7. april 2011

Kos, klapp og klem

Min lille Smurf har lært seg å klappe i hendene og dette er han utrolig stolt av! Han kan klappe i hendene på oppfordring og stråler som en sol hver gang.

I dag var vi på besøk hos bestemor som har tre hunder. En av disse er av det kosete slaget som tar all form for kontakt som kos, være seg en pekefinger i øret eller litt lugging i pelsen. Han lukker øynene som lener seg inntil og er lykkelig for at noen koser med akkurat han.

Han satt ved siden av Gabriel i dag og mannen min spør Gabriel om han vil klappe hunden. Min vakre smurf snur seg mot hunden, ser på den og klapper i hendene det han makter.

Klapp er herved ikke noe som har med stryking eller kosing å gjøre, klapping kan kun gjøres i hendene.

2 kommentarer:

  1. Haha, så herlig!!
    Smurfen din er jo skjønn da♥

    SvarSlett
  2. Jatte, du har akkurat gitt meg min første kommentar! Stor dag!

    Han er en god liten kar ja! <3

    SvarSlett